Bagaimana jadikan setiap perkataan sebagai mesin magnet tarikan pelanggan
Dalam bisnes, kita gunakan perkataan untuk:
- Berkomunikasi dengan pelanggan.
- Meningkatkan jualan.
Penggunaan perkataan untuk meningkatkan jualan adalah kata ganti nama lain untuk “copywriting.”
Penting untuk setiap bisnes mempunyai copywriter. Bahkan adalah satu unfair advantage (kelebihan besar), sekiranya pemilik bisnes itu sendiri adalah copywriter.
Fungsinya,
Copywriter menyusun perkataan-perkataan yang betul, supaya dapat mempengaruhi pelanggan dan meningkatkan jualan.
Akan Buka Pendaftaran – Seminar Copywriting Write to Wealth
Di Malaysia, ada beberapa organisasi dan individu yang menyediakan kursus-kursus berkenaan copywriting.
Berdasarkan permintaan lebih 300+ peserta yang pernah hadir ke bengkel content marketing, maka tim Write to Wealth kini bakal membuka Mini-Workshop Copywriting untuk tahun 2014.
Ini adalah maklumat ringkas:
Tarikh: 23hb Februari 2014 (Ahad).Tempat: Dewan Seminar Kohilal, Diamond Square, Gombak.Masa: 8.30 pagi hingga 1 tengahari (Rehat pukul 10.30 pagi hingga 10.55 pagi).Makanan dan minuman tidak disediakan.
Penyertaan akan dibuka secara online bermula minggu hadapan.
Komen – Masalah Anda Mengenai Copywriting
Sebelum penyertaan dibuka, kami berbesar hati untuk menerima soalan-soalan daripada tuan puan berkaitan dengan topik copywriting.
Mohon tulis di ruangan komen. Kami baca satu per satu dan berusaha untuk balas kembali komen anda dengan jawapan.
Sebagai contoh,
“Saya tidak pandai menulis. Bagaimana untuk saya jadi copywriter yang bagus untuk bisnes sendiri?”
Sumber: Aqif Azizan
Ketua Pegawai Eksekutif. Copywriter. Penulis buku. Trainer.
No comments:
Post a Comment